Autode võidusõidu ajaloo esimene sissekanne. Hobujõudude võidukäik ilma hobusteta! Edasi, härrad, maailm ootab teid! Teeolud on enam kui rasked. Võidusõitjad peavad kihutama koguni kõrbeliivas, et saada endale see ülim auhind ja ühtlasi julgeima juhi kuulsus. Esimese ajaloolise suure võidusõidu saab võita vaid see, kes kõiki hullupööraseid takistusi trotsides jõuab oma autoga üle finišijoone. Peame möönma, et oskuste kõrval on võidusõitjatel vaja ka veidi head õnne.
Tere tulemast Güde imelisse maailma, kus puud on pidevas liikumises ja raviomadustega kristallid kasvavad välja otse maapinnast! Güd korjavad usinalt kristalle, mille maagiline jõud aitab metsaolendeid. Aga neid kristalle pole lihtne kätte saada, sest Morc valvab neid. Ta annab endast kõik, et teha kristallikorjamine võimalikult keeruliseks. Õnneks peidavad ennast puujuurte vahel ühed väikesed olendid, kes aitavad Güsid selles seikluses.
Kaugel-kaugel ühes väikeses linnas on kõik jõulude saabumisest ärevil. Aknad on tuledes, puhtusest säravad majad on pühadeks valmis. Kõik on nii lummavalt kaunis, et isegi ingel unustab ennast hetkeks. Tõenäoliselt tuiskas talle lund näkku, sest ingel libises ja tema käes olnud kingipakid kukkusid laiali. Samal ajal kõnnivad lapsed jõulupeolt kodu poole. Tee on pikk ja libe. Nad peatuvad, et uurida kaupluste vaateaknaid, juttu rääkida ning mahakukkunud mütse ja salle üles võtta. Äkki jääb neil aega ka selleks, et inglit aidata? Või siiski mitte?
Kuri nõid on kaunile printsessile needuse peale pannud. Ta lõhkus ära printsessi maagilise kaelakee ja puistas nelikümmend pärlit aeda laiali. Et needust ära võtta, tuleb leida pärlid enne kui liivakellas viimane liivatera alla kukub. See on loominguline grupimäng poolvääriskividega nobedate lapsesõrmede jaoks.
Kui oleksid muinasjutukangelane, siis milline? Kas Lohe või Printsess? Parem teeme nii, et see on üllatus! Võta kaart oledki võluilmas! Ainult teised näevad, kelleks Sa said. Ära proovigi peeglisse vaadata! Sinu ülesanne on nutikaid küsimusi küsida ja teiste mängijate vastustest ära arvata, kes Sa oled. See on äraarvamismäng 2 – 10 mängijale, soovitame üle 6aastastele lastele.
Aeg läheb nii aeglaselt, kui inimesed on ära tööl. On raske olla hea koer ja kannatlikult oodata, kui Sind ootavad väljas põnevad seiklused. On lihtne uksest välja hiilida, kuid ilma abita koju tagasi saamine võib olla palju keerulisem. Jälgi juhiseid pargis ja aita äraeksinud loomal koju tagasi jõuda!
Kas Sa tead, kui palju suvikõrvitsaid läheb vaja šokolaadikoogi sisse? Pole lugu, kui Sa ei tea. Saad seda mängu käigus teada! Sa võid valmistada imelisi toite. Saad järele proovida, kuidas oleks olla kokk ühes tegusas köögis, kus Sa pead ka teiste kokkadega võistlema parimate tööpindade ja toorainete pärast. Tegevus leiab aset erinevates kohtades ja lõpuks saad Sa aru, et söögitegemine on täiesti tõsine strateegiline ülesanne.
Meie muinaslugu algab järelemõtlematu lubaduse andmisega lossi hoovil kaevu juures. Printsess veeretas oma kuldset palli kaevu serval ja pall kukkus korraga kaevu. Printsessil oli nutt kurgus… Meeleheites andis ta konnale, kes talle appi tõttas, lubaduse, et viib ta lossi, kui konn talle palli ära toob. Konn aitas printsessi rõõmuga, lootes, et tüdruk vabastab tema needusest ja ta saab suudluse läbi uuesti kauniks printsiks. Kuid kui printsess oli oma palli kätte saanud, ei pidanud ta enam oma sõna ja jättis konna sinnapaika. Konn järgnes printsessile, et talle tema lubadust meelde tuletada…
Lõpmatu kosmos ootab Sind! Tundmatud planeedid kutsuvad Sind oma aarete ja seiklustega. Nüüd saad Sa teada, milline on ühe tõelise kosmosepiraadi elu, kes otsib peidetud aardeid ja peab maha lahinguid, et saada paremat saaki. Imeväärsed aarded on riskivõtmist väärt, sest nende maagilist jõudu läheb Sul reisides vaja. Aga ettevaatust, kasuta neid aardeid targalt!
Prints Dan on armunud ja õnnelik nagu lõoke. Seepärast otsustab ta kinkida kõik oma laululinnud armastatud daamile. Kes küll on nii osav, et päästab puurist need kolm laululindu ja viib printsessile? Printsess naudib linnulaulu ainult õues.
Üksildane majakavaht purjetas toidukottidega tagasi oma valvepostile, kui merel algas korraga kohutav torm. Vihased lained hävitasid tema paadi koos lastiga. Õnneks suutis mees vedada ennast läbi tormilainete üksikule kivirahnule. Neli päästepaati asuvad teele. Mängijad võistlevad omavahel, kelle paat jõuab esimesena majakavahini, et päästa mees tormi käest ja viia ta tuletorni saarele.
Iga õhtu käib onu Bob oma taksikoera kutsikate – Spoti ja Louise'iga – jalutamas. Ükskord kui Louise mängib oma vennaga pargis, veereb tema pall ära. Louise jookseb sellele järgi, aga ta on nii väike, et kaob põõsaste vahele ära. Kui ta märkab, et ei näe enam onu Bobi, hakkab Louise kohe oma kaaslasi otsima. Samal ajal hakkab ka Spot Louise'i otsima. Kummal kutsikal õnnestub teine üles leida? See on strateegiamäng lastele, kellele meeldib peitus.
Professor Bugsy armastab putukaid. Ta tahab nii palju putukaid kokku korjata kui võimalik, et ta saaks neid jälgida. Aga milline putukas tahaks heameelega professori tikutoosi minna? Vabaduses on elu ju palju parem! Putukad on hetkel puhkusel. Nad lõõgastuvad ja ujuvad oma suvekodude juures. Kui aeg on täis, peavad nad kahjuks oma linnakoju tagasi minema. Maantee on ohtlik, sest professor luurab neid linna viivatel teedel. Kui palju putukaid jõuab koju Bugsville’i?
Iga linn on täis kummalisi inimesi, kes mõnikord sõidavad vägagi kummalistesse kohtadesse. Taksojuhina saad Sina esimesena teada, kuhu poole keegi liigub. Kord läheb näiteks detektiiv ennustaja juurde, teinekord otsustab kohtunik minna loomaaeda. Sinu jaoks pole sel muidugi tähtsust, sest Sa pead eelkõige maanteed jälgima! Kui tunned hästi ka kõiki väikesi teid, siis oled parim taksojuht, kes saab päeva teenistuse esimesena kätte, ükskõik kui suuri seiklusi maanteedel ette tuleb!
Tervitused ujulast! Kas peaksime vette hüppama või pigem jälgima koos ujumisvõistlust? Oh seda värvikirevust! Nii palju ujumisrõngaid! Missugune naljakas figuur küll võidab? Väikelastele mõeldud kergestihaaratav mäng tutvustab pisikestele lauamängude maailma. Figuurid on käepärased just väikestele kätele. Iga figuur on käsitsi maalitud.
Tsirkuse maailm on täis sära, lummust, maagiat ja… intriige. Kes on parim ja kes on kõige andekam? Seda küsitakse alati. Vastuse sellele küsimusele saad alles siis, kui astud artistide ringi. Ülesanne on keerulisem kui arvad, sest tsirkusevagunite varjust piidleb Sind kade maag, kes teeb kõik, et Sina ja Su partner ei pääseks lavale. Ta tahab kogu au ja kuulsust endale võtta. Võlur kasutab maagiat ja püüab Sinu etteastet igati takistada.
Mis naljakas heli see on, see pehme sabin? Seda teeb vihm, mis mängib puulehtedel. Meie väiksed sõbrad rändasid metsades, kui äkki hakkas kõvasti sadama. Kuidas nad küll nii halva ilmaga koju saavad? Nad peidavad ennast seente ja lehtede alla, nad liiguvad jooksujalu edasi ühest peidukohast teise, et nad läbimärjaks ei saaks. Nende hubane kännuonn ootab neid: tuleasemel praksub tuli ja vesi aurab keedukannus. Nad teevad võidu, kes jõuab esimesena koju?
On teada-tuntud tõsiasi, et printsessid ei tee süüa, väljaarvatud juhul, kui on tegemist eriti suursuguse ürituse, aga võibolla ka isikuga, kelle nimel nad on valmis kõigeks. Elas kord prints, kes suutis oma täiusliku väljanägemise ja viisakusega panna iga printsessi südame värisema. Ta oli see, kelle nimel tasus isegi süüa teha. Printsessid proovisid teda igal moel ära võluda… Aga paistis, et printsile ei avalda nende võluvad naeratused mingit mõju. Lõpuks leidsid printsessid, et pole muud võimalust, kui kasutada maagiat.
WORLDWIDE DELIVERY
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetu adipiscing elit, sed eiusmod lorem tempor incididunt.
FREE SHIPPING
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetu adipiscing elit, sed eiusmod lorem tempor incididunt.